4 Aralık 2009 Cuma

BİR GÜN MUTLAKA


".........
Ey gök! Senin altında sessizce yatardım, ey pırıl pırıl tarlalar
Ne yapsam... Ne yapsam... Dekart oluyorum sonradan...
Sakallarım uzuyor, ben bu kızı seviyorum, ufak bir yürüyüş
Çankaya'ya
Bir pazar, güneşli bir pazar, nasıl coşuyor yüreğim, nasıl karışıyorum insanlara
Bir çocuk bakıyor pencereden, hülyalı kocaman gözlü nefis bir çocuk
Lermontov'un çocukluk fotoğraflarına benzeyen kardeşi bakıyor sonra
Ben şiir yazıyorum daktiloda, gazeteleri merak ediyorum,
Kuş sesleri geliyor kulağıma
Ben mütevazı bir şairim, sevgilim, her şey coşkulandırıyor beni
..........."

Ataol BEHRAMOĞLU

Fotoğraf: Ankara Kalesi 07

1 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Böylesine uygun bir resimle Behramoğlu' nun bu duygusal parçası daha bir anlamlanmış sanki.
Ellerine sağlık...